Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PM

KOLDAK

6. 1. 2009 7:24
Celý tenhle systém je nastavený tak,

aby odradil většinu lidí odhlašovat své vraky a donutil je radši tiše platit "povinné ručení" k neexistujícím vozům. Pojišťovny se napakují a autoři tohohle fígle také jistě nepřijdou zkrátka. Podobně to funguje všude, kam se podíváš

0 0
možnosti
HP

Hery Potrovka

6. 1. 2009 6:43
Bordel, bordel ve státě českém

R^R^R^

U nás na MÚ se můžete objednat v neúřední hodiny. Objednáváte se prostřednictvím netu. I rozhodla jsem se toho využít při výměně občanky. Že si jako otestuju úředníky. ;-D To jsem dopadla. Doběhnouc v objednanou hodinu na mne koukaly zbytky úředníků, co tam chci v neúřední den. Na mojí argumentaci: jsem objednaná prostřednictvím vašich stránek, mi bylo odpovězeno, cituji: NA TO NIKDO NEKOUKÁ. ;-D.

0 0
možnosti
  • Počet článků 37
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 5753x
Soukromý zemědělec. Spolupracovník / "agent" TV Nova v kauze gangu šibalů z Vysočiny. Tvůrce golfového hřiště Ještěd. Jsem obětí konkursní mafie. Spolupracovník investigativního týmu Natvrdo (z toho důvodu tato fotka - po dohodě s redakcí).


www.alesvebr.cz

Seznam rubrik

Oblíbené blogy