Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

karhukoira

30. 5. 2008 12:39
Neberou úplatky i investigativní novináři?

Tak jsem se koukal na onu slavnou reportáž a mám stejný názor jako níže pedr64 - tedy šlo o předčasné ukončení. Jako by někdo dostal strach (anebo úplatek?), aby to proboha nezamířilo výš. Nakonec mi bylo soudce Nagyho líto - odnesl to za všechny a přišel si na blbých čtyřicet tisíc. Jestliže jste skutečně investigativní reportéři, pak jistě víte, že ty opravdové prachy se točí někde jinde. Koneckonců, některé reportáže TV Nova se mi zdají příliš jednostranné - jako by je platila protistrana, která se tak zbavuje konkurence. A k reportáži Vaší - podnikatel Koláček, který Nagyovi půjčil statisíce, Vám vychází čistý jako lilium. To se mu tak zželelo soudce, že mu ochotně půjčoval? Proč jste neventilovali i toto?

0 0
možnosti

Jarda Dingo

2. 6. 2008 12:41
Re: Neberou úplatky i investigativní novináři?

:-) Je docela smutný, že ÚPLATEK, je v našich hlavách tak STANDARDNÍ, že nás jako první napadne, když se chceme ptát nebo argumentovat. Fakt už je to tak smutný:-(:-(

0 0
možnosti

CHYREN

30. 5. 2008 8:51
Aspoň něco..

děláte dobrou práci. Archivujete, snad vás někdo jednou požádá o materiály a konečně začne opravdová čistka.Na základě důkazů a bez nejmenší výjimky.R^

0 0
možnosti

Aleš Vébr

30. 5. 2008 11:59
Re: Aspoň něco..

Dobrý den, Štěpáne.  Čistka skutečně začíná ... ale jak je v tomhle Systému zvykem, tak z jiného konce. Dnes jsem si v tištěné MF Dnes přečetl, že se berounská policie chystá za "předání úplatku" šetřit nás z týmu Natvrdo 8-o

0 0
možnosti

pedr64

30. 5. 2008 8:46
pokud opravdu ste spojen s realizací

reportáže o Nagyovi, pak mám dotaz, který tu už na blogu zazněl. Proč ste tu reporáž ukončili a nenechali soudce a jeho případné kumpány pořádně vymáchat? Takto máte 40tisícový úplatek a plno planých(?) slibů. Trochu málo.

0 0
možnosti
  • Počet článků 37
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 5753x
Soukromý zemědělec. Spolupracovník / "agent" TV Nova v kauze gangu šibalů z Vysočiny. Tvůrce golfového hřiště Ještěd. Jsem obětí konkursní mafie. Spolupracovník investigativního týmu Natvrdo (z toho důvodu tato fotka - po dohodě s redakcí).


www.alesvebr.cz

Seznam rubrik

Oblíbené blogy